Metro Cash&Carry România anunță că reaprovizionează de mai multe ori pe zi magazinele cu alimente de bază și produse de curățenie și dezinfecție, dar atrage atenția că există posibilitatea de a întâmpina dificultăți de livrare, datorită cererii mari în această perioadă, în care numărul de infecții cu Coronavirus este în creștere, iar autoritățile îndeamnă cetățenii să stea cât mai mult în casă.

„Avem echipe care lucrează îndeaproape cu furnizorii noștri pentru a se asigura că cele mai solicitate produse sunt mereu disponibile atunci când aveți nevoie de ele. Datorită cererii mari pentru unele produse, cum ar fi consumabilele de curățenie, dezinfectante sau alimente de bază, asigurăm un lanț de aprovizionare în care toate articolele care au cerere mare în aceste zile să fie reaprovizionate de mai multe ori pe zi. Cu toate acestea, în cazul unor produse esențiale în această perioadă și cu o cerere foarte mare, există posibilitatea de a întâmpina dificultăți în livrări, dar vom face eforturi neobosite pentru a le pune pe rafturi pentru dumneavoastră. (...) Vom lucra din greu pentru a menține magazinele deschise, astfel încât să putem fi acolo pentru a vă sprijini pe dumneavoastră și familiile dumneavoastră.” a declarat Roland Ruffing, CEO Metro Cash&Carry România.

Igienizarea magazinelor Metro

Pe lângă curățarea zilnică, Metro a mărit timpul alocat pentru igienizarea magazinelor, în special a celor mai frecventate zone, precum casele de marcat, toaletele și spațiile special destinate angajaților.

Pe lângă procedurile deja existente de curățenie zilnică, a adăugat ore suplimentare la programul fiecărui magazin. Acest lucru înseamnă că se petrece mai mult timp pentru curățarea magazinelor, inclusiv pentru curățarea suprafețelor, cum ar fi benzile pentru produse de la casele de marcat, cărucioarele sau ecranele “touch”. O astfel de procedură se petrece cel puțin la fiecare 30 de minute sau mai des, dacă este nevoie, anunță Metro.

Măsuri pentru angajați

„Continuăm să împărtășim informații relevante cu angajații cu privire la cele mai bune modalități de a-și păstra familiile și pe ei înșiși în siguranță și sănătoși. Pentru a preveni răspândirea virusului, încurajăm pe oricine consideră că este bolnav să consulte medicul și eventual să rămână acasă. De asemenea, am pus la punct noi proceduri temporare pentru a le oferi angajaților o flexibilitate și mai mare a programului de lucru. În plus, am alocat resurse pentru a răspunde la cele mai frecvente întrebări ale angajaților noștri”, a spus Ruffing.

„Am petrecut ultimele câteva săptămâni pregătindu-ne pentru a preveni modul în care virusul poate afecta comunitățile pe care le deservim. Am stabilit un grup de lucru care colaborează îndeaproape cu autoritățile române și cu toate magazinele noastre din țară pentru a ne asigura că luăm toate măsurile preventive necesare. Toată planificarea acțiunilor și deciziilor noastre are în prim-plan nevoile clienților și angajaților noștri”, a adăugat Roland Ruffing, CEO Metro Cash&Carry România.

Metro este o companie care activează în comerţul cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare si non-alimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, Metro are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate. Compania operează în 34 de țări și are peste 100.000 de angajați în întreaga lume. În exercițiul financiar 2018/19, Metro a generat vânzări de 27,1 miliarde de euro. În octombrie 2019, METRO AG a semnat un acord de vânzare a pachetului majoritar de acțiuni al Metro China. În septembrie 2018, Metro a inițiat procesul de cesionare a Real, lanțul de vânzare cu amănuntul de produse alimentare, cu cei 34.000 de angajați ai săi. Pentru mai multe informații, vizitați www.metroag.de

Metro Cash & Carry a fost lansat oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor Metro România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte două centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

Sursa foto: Facebook Metro Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri