Cu alte cuvinte, schimbarea este vectorul care ne ghidează tuturor direcția și tot cea care ne arată cât de important este să fim adaptabili. Iar una dintre cele mai mari schimbări de care am beneficiat în ultimii ani este automatizarea. Departe de a mai fi astăzi un concept abstract și exclusivist, accesibil doar celor cu bugete exorbitante, automatizarea a devenit parte din felul în care lucrăm, ajutându-ne să ne optimizăm atât procesele externe, cât și interne. Alături de colegii mei de la Mediapost Martech (HubSpot Diamond Partner & monday.com Silver Partner) am acumulat o experiență considerabilă în domeniul automatizării pe piața autohtonă.

Astfel, vă invităm să participați la un altfel de eveniment face to face, în care vom vorbi despre cum automatizează firmele din România procesele operaționale, de marketing, vânzări și relații clienți. Evenimentul va avea loc joi, 30 martie, începând cu ora 9.00 la Hotel Pullman, Sala Mexico-Seoul. Detaliile complete ale evenimentului, precum și formularul de înscriere le găsiți aici.

Când vorbim despre automatizarea serviciilor de marketing și vânzări, una dintre cele mai întâlnite și greșite preconcepții este că automatizarea este un proces greoi și de lungă durată, care necesită mult timp pentru a fi implementat și a cărui rezultate nu se văd imediat. Este unul dintre miturile pe care le vom demonta în cadrul evenimentului nostru prin exemple concrete și studii de caz. Am inclus în agenda evenimentului nostru exemple ale unor companii care activează în domenii diferite, tocmai pentru a vă putea oferi o imagine de ansamblu și a spulbera un alt mit, acela că automatizarea este benefică doar companiilor din domeniul tehnologiei și IT-ului. La fel, vom vorbi despre business-uri care și-au automatizat cu succes procesele, deși sunt business-uri care au în componență doar câțiva angajați. Un alt mit de spulberat: acela că automatizarea se adresează doar companiilor cu sute sau mii de angajați.

Cele mai importante talking points ale evenimentului

  • Vom arăta, prin exemple concrete, cum automatizează firmele din România procesele operaționale, de marketing, vânzări și relații clienți;
  • Vom oferi o privire de ansamblu asupra automatizării în industrii variate: automobile, farmaceutice, e-commerce, FMCG etc.;
  • Vom exemplifica pașii pentru automatizarea proceselor front-end: marketing, sales, relații clienți prin intermediul HubSpot;
  • Vom exemplifica pașii pentru automatizarea proceselor back-end: managementul echipelor și a taskurilor interne prin intermediul monday.com.

Speakeri cu experiență și entuziasm pentru proiecte viitoare

Evenimentul nostru are ca speakeri atât specialiști HubSpot și monday.com parte ai echipei Mediapost Martech dar, și invitați din afară - Garry Ryan - Channel Account Manager HubSpot, specialist +20 de ani de experiență cu branduri multinaționale pe piețele interne și globale, Kirill Kapranov, Channel Partner Manager monday.com, +7 ani de experiență în business management și soluții de automatizare.

Timp special alocat networking-ului

În era digitală, networking-ul poate părea o metodă învechită, dar experiența ne-a demonstrat că afacerile de succes nu sunt construite numai pe baza produselor sau serviciilor excelente, ci și pe baza conexiunilor bune și a relațiilor durabile. Acest lucru face ca networking-ul să fie esențial pentru orice afacere. De aceea am inclus în evenimentul nostru o oră special dedicată networking-ului, în care puteți avea ocazia să vorbiți direct cu specialiști în automatizare, dar și cu antreprenori și colegi din industrie gata să înceapă procesul de automatizare.

Nu există un moment mai bun ca cel de acum pentru a vă înscrie. Ne vedem pe 30 martie!

Mediapost Martech oferă servicii de onboarding și consultanță automatizare prin intermediul platformelor HubSpot, Salesforce și monday.com pentru întregul spațiu EMEA. Acoperim exclusiv cu resurse interne toate fazele unui proiect de automatizare: consultanța inițială, arhitectura bazei de date, implementare efectivă, integrări, training personalizat și suport post-implementare.