Carrefour a deschis joi, 20 august, primul hipermarket din Târgoviște, în incinta Dâmbovița Mall, primul centru comercial din județul Dâmbovița. Carrefour Târgoviște devine cel de-al 39-lea hipermarket din rețeaua națională și are o gamă de 70.000 de produse, disponibile în magazinul fizic, prin aplicația Carrefour sau prin livrare la domiciliu.

Noul hipermarket din Dâmbovița Mall este situat pe Bulevardul Regele Ferdinand nr. 6. Magazinul, cu o suprafață de vânzare de 7.340 de metri pătrați, este deschis de luni până duminică, în intervalul 07:00 - 22:00. Magazinul are 1.250 de locuri de parcare gratuite, 230 de angajați și 32 de case de marcat, dintre care 12 case rapide Self Service. Magazinul are implemnetat sistemul „Click & Collect”.

„Carrefour pune primul hipermarket pe harta orașului Târgoviște și aduce o experiență completă de cumpărături, interconectată prin serviciile offline și online, totul în deplină siguranță. Oricum ar alege să cumpere, direct din magazin sau comandând pe site-ul Carrefour sau prin aplicația BRINGO, consumatorii vor găsi produse de calitate la prețuri accesibile și numeroase oferte”, a declarat Laurențiu Bîlteanu, director hipermarket Carrefour Târgoviște.

Special pentru copii, Carrefour a creat Roli-Poli, prima stație de colectare selectivă destinată celor mici, în interiorul magazinului.

Carrefour implementează și în Târgoviște programul de colectare a uleiului uzat, oferind un 1 litru de ulei proaspăt, marcă proprie, la schimb pentru fiecare 3 litri de ulei folosit, și 2 litri de ulei proaspăt pentru fiecare 5 litri de ulei folosit.

În România, grupul Carrefour are peste 360 de magazine din țară.

Sursa foto: Carrefour

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri