Sinsay, brandul grupului polonez LPP, deschide în Colosseum Mall din București cel mai mare magazin Sinsay al grupului LPP în România, cu o suprafață de 2.000 mp, anunță compania într-un comunicat de presă.

Sinsay inaugurează în București primul magazin ce poartă noul concept al brandului.

„Noul concept Sinsay se integrează bine în mixul de chiriași pe care l-am prevăzut pentru Colosseum Mall. Obiectivul nostru este să încheiem parteneriate cu branduri moderne, care ridică standardele pieței de retail și sunt suficient de flexibile pentru a face față oricăror provocări din industrie”, a declarat Mihai Dinu, general manager Colosseum Mall.

Începând din 2019, Sinsay și-a extins portofoliul de clienți prin lansarea conceptului IV, care aduce colecții de haine și accesorii pentru femei, copii și articole pentru casă. Mai mult, extinderea colecțiilor a continuat și anul acesta, astfel încât Sinsay a introdus o colecție permanentă pentru bărbați.

„Prin deschiderea noului nostru magazin în Colosseum Mall, vom aduce mai aproape de clienții noștri din capitală, noul concept al magazinului Sinsay, care va oferi noile game de produse pentru femei, bărbați, copii și articole pentru casă, pe o suprafață de 2.000 mp. Deși vremurile prin care trecem sunt foarte imprevizibile, rezultatele Sinsay ne încurajează să extindem mai departe brandul pe piața românească”, a adăugat Alina Bistreanu, director general LPP România.

20 de magazine Sinsay până la finalul anului

Grupul LPP deține 18 magazine Sinsay în România, iar până la sfârșitul anului 2020, obiectivul este să ajungă la 20 de magazine. LPP operează pe piața locală din 2007 și deține în prezent 60 de magazine la nivel național sub toate cele 5 mărci ale grupului - Reserved, Cropp, Mohito, House și Sinsay. La nivel internațional, LPP are 324 de magazine Sinsay în 17 țări, 67 fiind deschise în 2019.

Centrul Comercial Colosseum este prezent pe piața bucureșteană de mai bine de 8 ani și găzduiește retaileri precum Carrefour, Altex, Leroy Merlin, Jysk, Pepco, LC Waikiki, Sport Vision, dar și alte branduri cunoscute, ce oferă o gamă largă de bunuri și servicii. În urma extinderii de 16.500 mp, Centrul Comercial Colosseum va ajunge la o suprafață închiriabilă de 54.500 mp.

Noua suprafață care urmează a fi dată în folosință este închiriată în proporție de 85% de către branduri cunoscute de modă, restaurante, cafenele, locuri de joacă pentru copii și locuri de petrecere a timpului liber. O parte dintre acestea au fost deja anunțate: Happy Cinema, CCC, New Yorker, Colin’s, Diverta, Noriel, DM Drogerie Markt, World Class, Gregory’s și Café Ritazza.

Bugetul de investiții alocat acestei extinderi a Centrului Comercial Colosseum se ridică la 30 de milioane de euro și este constituit din surse proprii și o finanțare acordată de către Credit Europe Bank.

Proprietatea de 60 de hectare pe care se dezvoltă Centrul Comercial Colosseum face parte din sectorul 1 al capitalei.

Lansarea noilor spații comerciale din cadrul Colosseum Mall a fost reprogramată pentru 2021, din cauza contextului generat de pandemia Covid-19.

Sursa foto: Sinsay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri