Magazinele de materiale de construcții și grădinărit Hornbach rămân deschise în România, dar adoptă măsuri speciale cu privire la igienă și încearcă să evite aglomerația, în contextul pandemiei de Coronavirus, potrivit unui comunicat de presă.

Hornbach a intensificat perioadele de realizare a curățeniei, a montat dozatoare cu dezinfectant, a dotat personalul de la case cu mănuși și măști și a informat clienții cu privire la respectarea unei distanțe sociale mai mari. Evenimentele din magazine, dar și școlarizările au fost anulate.

În zona caselor și la intrare în magazin se instalează afișe cu recomandări privind distanța între clienți și rulează spoturi audio cu aceeași informație.

„Facem apel către clienții noștri de a lua în serios aceste măsuri – din interes propriu, dar și pentru sănătatea colegelor și colegilor din magazine. Această situație deosebită necesită atenție deosebită“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach România.

Hornbach informează clienții asupra posibilității de a comanda online, cu livrare la domiciliu, produsele dorite. În contextul actual, există posibilitatea să intervină întârzieri la livrarea comenzilor, cauzate de fluxul mare de cereri din această perioadă.

Fondată în anul 1877, Hornbach deține 160 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit și magazine online, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 6 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu). Hornbach are aproximativ 21.000 de angajați.

Sursa foto: Hornbach România

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri